Jyväskylän Sulkapalloseuran aikuisten treeneihin voi ilmoittautua etukäteen Nimenhuuto palvelulla. Etukäteisilmoittautuminen helpottaa merkittävästi valmentajan suunnittelua ja saattaa vaikuttaa varattavien kenttien määrään. Ilmoittautuminen olisi hyvä tehdä jo edellisenä päivänä, mutta jos treenien pelaajakatto ei ole täynnä, voit ilmoittautua treenien alkuun asti.

Aikuisten ohjatun kilparyhmän treeneihin ilmoittautuminen on pakollista. Aikuisten kilpatreeneihin mahtuu kerrallaan 24 pelaajaa. Tämän jälkeen treeneihin saapumislupa kannattaa kysyä suoraan Ilarilta.

Starttiryhmään ei tarvitse ilmoittautua, mutta se on mahdollista. Starttiryhmään ilmoittautuneet pelaajat mahtuvat aina treeneihin.
Tervetuloa treenaaman!

Laji Sulkapallo
Kotipaikka Jyväskylä
Sarja sekalainen
Jäseniä 187 (Pelaajalista)
Ilari

Illan vuoro järjestetään vapaana pelivuorona vslmentajan ollessa estynyt!

No coach tonight, free play on our courts!

Lue loput viestit